tiistai 20. maaliskuuta 2012

Faktat pyötään!

Elikkäs sain tämmösen haasteen Emmiltä jossa pitäis kertoa 7 randomi faktaa itestä ja päätin sitten kokeilla!!

Fakta 1. Opiskelen Torniossa media-alalla tällä hetkellä toista vuotta ja sitten ensi vuoden keväällä pitäisi valmistua media-assistentiksi :_) Media-ala on kiinnostava ja se avaa uusia mahollisuuksia aika paljon! Hyvä on olla sosiaalinen ja kiinnostunut tekemisistä niin sillä pärjää jo hyvin alkuun! Jos olen kiinnostunut vielä ensi vuoden valmistumisen jälkeen niin menen varmaankin ammattikorkeaan medianomiksi opiskelemaan ja siitä sitten jos kiinnostus jatkuu niin journalisti olis kiva ammatti :) Mutta saa nähä mihin tulevaisuus vie tässä ammatissa vai jossain toisessa?
Fakta 2. Mietin liikaa asioita.. En voi vaan sille mitään että saatan miettiä seuraavan päivän tapahtumaa/tapahtumia miljoonaan eri kertaan, monella eri tavalla, mitä vaikka voisi tulla tapahtumaan tai todella kaukaa haettuja mielikuvia! Se osoittaa vissiin osaksi että mielikuvitus on tallella mutta se on myös rasittavaa :S Saatan myös miettiä lauseita tai juttuja päiviä ennen mitä voisin kertoa ihmisille mutta en siltikkää saata toteuttaa niitä.. Toisaalta koska ajatukset vilisee lähes koko ajan niiin eipä tule tylsää pohtia
asioita sitten ittekseni tai jakaa näitä hienoja ideoita muiden kanssa!
Fakta 3. Sitä on varmaan turha hehkuttaa tai jotenkin ylpeillä, mutta olen tosi helposti innostuvaa sorttia!! Ja olen saattanut mainita siitä joskus ennenkin mutta se on niin totta minun kohalla! :_D Ei tarvita kovin isoa ideaa tai suunnitelmaa niin olen ihan innoissani mukana ja suunnittelemassa lisää! Ilmeeni kirkastuu 0-100 yhtä äkkiä ja alan huitomaan käsillä : D Varmaan kaikki ystäväni ovat huomanneet tämän piirteen :d 

Fakta 4. En ole koskaan käynyt ulkomailla jos Haaparantaa ei lasketa.. Ja kerran Ahvenanmaalla mutta se kuuluu suomeen niin.. Tässä tullee 2kk päästä 18v ikä täyteen ja unelmointi on kovasti ollut ties mistä reissusta ja maasta mutta eipä vain ole ollut rahhaa tai sitten huonoon tilanteeseen ois tullut joku mahdollisuus.. "Sitten kun olen iso" on kuultu monesti ja itsekkin mietitty että tulee se minunki aika käyä lentokoneessa ja matkustaa ulkomaille joku kaunis päivä tulevaisuudessa!
Fakta 5. Minulla ei ollut ala- eikä yläasteella ollenkaa lempinimeä sillä Jennystä on vähän vaikea keksi muutakuin jennyli ja ei kukaan minua kutsunut sillä. Tornioon tullessani sain jopa muutaman pysyvän lempinimen! Toinen on Mamma ja toinen on Säkki :_) Mamma tulee siitä koska olen aika huolehtiva ja aina kun ollaan menossa Torniossa johonkin pilettämään niin aina kuuluu jostaki " Jaaa mamma taas menossa rimpsalle!"
Fakta 6. Nyt tuntuu että kaikilla on tatuointi kuume ja niin on kyllä minullakin!! Olen tässä jo viimeiset yli puoli vuotta ollut jo varma että kunhan vain saan rahat kasaan jossain vaiheessa niin otan tatuoinnin itseeni! Löysin niin iskevän tekstin itselleni ja se muistuttaa minua aina että vaikka paskaa kaadetaan niskaan oikein urakalla niin ei se ole loppu siltikään! Tatuoinnilla on siis merkitystä. Paikasta en ole aivan varma sillä haluaisin että se näkyisi mutta saisi myös peitettyä. Tuo teksti tuossa alla olevassa kuvassa on se minkä ajattelin itselleni sopivan!
Fakta 7.  Olen hyvinhyvinhyvin utelias ihminen! Saan jonkilaista mielihyvää vissiinki siitä jos saan kuulla mielenkiintoisia asioita ihmisistä ja tutuista. Joskus se on niiin huono juttu koska saa tietää tuntemattomasti ihmisistä ei niin kivoja asioita.. Tämä on taas tämmönen luonteenpiirre mistä ei ole aina niin ylpeä mutta osa minua kuitenkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti