perjantai 9. maaliskuuta 2012

Paljon ruokaa ja 3 päivää

Varoituksen sananen tässä jo heti alussa että paljon kuvia ja tekstiäkin luvassa joten valmistaudu salailemaan ja lukemaan noin 3 päivän kuulumiset!!
Keskiviikkona Caritan 18vee kakkukahveet ja kävin ostaan sille keltasia ruusuja pari kappaletta:) En ehtiny kauan olla sillä lähettiin veljen ja sen kaverin kanssa isän luo tuonne tuppukylään yli 50kilsaa pohjosseen päin Rovaniemeltä! Ehti vähän nähä ihmisiä ja ruparella mutta sitte pitiki jo mennä=(
hermannilla hyvä tarkennus mutta edelleenki liivi käytössä ja tukka oli laitettu kiharalle toiselle puolelle:)

Keskiviikko iltana oli ihan pilveetön taivas ja menin sitte klo 20.00 illalla kuvaileen ja tuli ihan muutama jännä kuva siitä!! Tuo mollukka on siis täysikuu eikä aurinko mutta pitkällä valotuksella se sai näyttämään tuolta:D
Torstaina mentiin ukin kanssa pilkkimään ja tottakai ukki veti 6 ahventa ja yhen hauen!! Aina kun mie tulin sammaan paikkaan pilkille niin ei enää nykiny kalat:C Ja ukki sai sitte jostaki toisesta taas.. En sitte saanu yhtään kallaa =( Sitten kelkkailin iha hulluna ja monta tuntia ties missä mejän metissä ja jäälläkin kävin! Oli kyllä kivaa vaikka en kyllä kelkkakorttia omista :_D  Ja eipä muuten ollu kylmä koska olin kunnon kerrospukeituja! Mulla oli paksut legginsit,niitten päällä villahousut, niitten päällä toppahoust, sitte oli toppi, veljen neule, niitten päällä villapaita ja toppatakki lopuksi! Sukat ja villasukat, kypärälakki ja karvalakki(:
 EI OLLU KYLMÄ!!
Onneksi ei ole väliä miltä näyttää ku ei kettää kiinnosta (:
Illat meni syödessä karkkipussiani ja vähän uunimakkaraa johon ihan itte vuolin makkaratikun ja nyt sattuu oikeaan kätteen ihan hulluna :S Istuin lumessa ja vuolin kunnes siitä tuli tarpeeksi hieno!

Tänään sitten ajoissa herättiin ja lähettiin ennen puoltapäivää ajeleen takasin Rovaniemen keskustaa, otettiin matkalta Maija kyytiin ja käytiin meillä vaihtaan vaatteet ja sitte siitä kaupunkiin ostaman uuet collarit! + kynsilakka:) Tarttu myös Anttilasta mukaan 3leffaa, Unelmien naapuri, Pahan sanansaattaja ja Eagle eye!! Ois voinu parempiki valikokoima olla mutta oli pakko ostaa nuoki!
CafeHousessa tottakai pulla&kermavaahtokaakaot ja pelattiin tuota tornipeliä (minkä nimeä en muista) ja illemmalla käytiin kaupasta patonki täytteitä ja tehtiin itte täytetynpatongit ja syötiin ähkyyn!! Naurettiin maailman tyhmimmälle jutuille niinkuin meillä tapana on;)
Nytte datailla ja kirjotella tätä blogia ja musiikkia kuunnellen, sekä tottakai uudet collarit jalassa:)

Tein pojille uunimakkaraa mutta en ollu varma laitetaanko juustot siihen tolleen nii soveltin:D Lopputulos oli aika jännä!

Viihtyisää perjantaita ja toivottavasti monilla on vauhdikkaampi kun meikäläisellä tämä ilta!!

1. maijan homosormii hhaa:D oon aina tienny et sussa on pilkkijän ainesta!::DD

2. hhaha:D ei ole minu vika että ne kalat pelkää minua!! :C

3. mulla mithää homosormea ole !:< vähä oli vaa jäykkänä kylmyydestä ni tuollalailla asettunu!