tiistai 17. tammikuuta 2012

Oisitko sä mun peikkoystävä?






Sadju-peikko :-)


Peikkokoira Veera<<3
Pääsin eilen vihdoin ja viimein Kallivuoren peikoksi!! Tätä mie oon oottanu jo monet kerrat ja nytten sitten vihdoin sain kokea sen itte! Elikkä minun hyvä ystäväni Satun isä on keksinyt tämmöisen Kallivuoren peikot yrityksen mikä on tarkoitettu venäläisille turisteille ja tietenkin myös kaikille muillekkin mutta venäläisten suosiossa tämä tapahtuma. Ystäväni on itse ollut mukana ihan pienestä peikosta lähtien ja olen nii onnellinen että pääsin itekki yhelle keikalle mukkaan:) Kuvia ei ole montaa, koska kamera oli yhessä kaapissa melkein koko ajan ja useat heilahti ja kamera jäätyki yhessä vaiheessa :SS Joten jos joskus vielä tullee että pääsen mukkaan nii ottais enempi kuvia!! Keminmaassa tämä Kallivuoren peikot yritys tapahtuu. Makkaran paistoa ja letun syöntiä kuuluu myös tapahtumaan sekä peikkokaste! Rakastin nuita vaatteita <3
Minun bussimatka keminmaahan onko toinen juttu... Painoin nappia varmaan 5 kilsaa ennen varsinaista pysäkkiä ja piti kahen kuskin kanssa neuvotella ja kysyä koko ajan että jättäähän ne minut sitte sinne mihin minun pitti jäähä...(ekaa kertaa yksin tuo matka) Ja ystäväni serkku tuli hakemaan minua, ketä en ollut koskaan tavannut joten en tiennyt miltä hän näyttää joten oli siinäkin vähän hukassa mutta onneksi pääsin lopulta keminmaahan ja oli kivvaa:) Eka peikkoilemassa, pulkkamäessä ja sitten yöhön asti Lost - sarjaa kattoessa (:
Tänään koulussa nettisivujen tekoa vieläkin.. ja illalla leffaa koululla koko seinän kokoiselta "ruudulta": D On kivaaa olla medipuolella tämän takia ;) 


ps. toivon että en tuu kunnolla kipiäksi sillä nyt tuntuu aika pahalta olo :S
Toivottavasti terveenä kohti kevättä kaikki peikonystävät!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti