keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Juttua ja kuulumisia ilman kuvia ja sekavasti selitettynä

Hengissä ollaan!! Täällä Oulun huudeilla ollaan oltu nyt viikko ja on teheny vaikka mitä oikeestaan! 
On käyty heittämässä talviturkki poies Nallikarin mereen, teranssilla käyty, on käyty monesti kaupungilla, oon saanu rusketusrajat WUHUUU!! On käyty tuommosen ihanan (saksanpaimenkoiran ja kaukkarin sekotus pentu puoli vuotta<33) pennun kans ekaa kertaa torilla ja puistossa :_) Näykkiä se tykkää välissä minua mutta tosi heleppo pentu muuten ja kiltti!
 Nähny Jaakkoa ja Markkistakin ja Jonia mikä on tosi kivaa ku näkkee "Tornion" ihmisiä:) Markkinen kävi tällä viikolla ottamassa tatuoinnin ja olin sen henkisenä kaverina siellä, oli tosi kivoja ihmisiä tuolla Oulun Pittbullissa (vissiin se nui?)
Tädin kanssa käyty syömässä Rauhalassa, mikä on tosi hieno paikka ja olen päättyny opetella syömään erinlaisia ruokia ja keittoja!! Täti teki tosi hyvää chilikeittoa NOM!
Velikin tuli tänne mutta tuli kippeeksi niin ei se varmaan ole täällä kuin tämän viikon:s
Käytiinpäs tänään myös katsomassa porukalla Amazing Spider Man! Oli se katottava kun en ole ennen katsonut edes muita spider manejä..
Huomenna mennään jonnekki syömään(:
Kuvia laitan sitten kun pääsen tuonnetuonne Simon suunnille Oulun reissun jälkeen(---:
Eli tuossa toosi lyhyesti ja sekavasti mitä on tapahtunu (tai osa) jaaah minä viihyn ainaki vielä viikon täällä, toivottavasti tulis vielä helteitä ja aurinkoa sillä nyt on vähän synkkää ollu pari päivään=(

Ps. Oon ylpee itestäni ku oon ollu niin paljon liikkeessä tuon turhan ja laiskan kesäkuun jälkeen :--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti