perjantai 5. lokakuuta 2012

Missä on se, mitä mä tarvitsen?

Ensimmäinen viikko takana radiossa ja tuntui että tuo ois semmonen homma mitä jaksais tehdäkkin työkseen. Jopa päivä uusi juttu tehdä ja kirjoittaa jopa pari, kolme juttua päivässä! Töissä mietä on vain 3 työntekijää ja minulla on aika vapaat kädet toisaalta ja saan omalla tavalla tehdä, mikä on tosi kivaa: ) Tietenki juttu ideoita annetaan ja joitain määrätään
.
Muutosta ei ole kyllä näkyny.. Kotona olen vain kykkiny kissojen kanssa.. Vaate rääsyn olen muutaman ostanut ostetaan/myydään Rovaniemi sivulta..En ole vielä edes purkanut kassejani koska tiedän että ne eivät mahdu kaappiin.. Ei ole inspiraatiota näkyny vielä.
Eilen itkin, tänään nauroin. 
Haastattelin Salkkareista tuttua poliisi Anttia, Timo-Pekkaa näyttelijä urastaaan. Siitä tuli aika hyvä mieli, kun sain hyvää palautetta haastattelustani Timo-Pekalta :)) 
Yksin kotona kissojen kanssa, mahtavaa sosiaalista elämää tämä! Ehkä saisin ensi viikolla käytyä hommaamassa sen salikortin sekä poies kotoa. 
Viikko piti vain tottua olemaan taas kotona ja töissä..
Katson mitä tuo ensi viikko tullessaan. Ikävä on vain kova.

4 kommenttia:

  1. Voi hössönpössö sinua ko sielä itkeskelet. Mieki oon täälä vähän meinannu itkeskellä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli taas tämä, "ajattelen liikaa ja se vaikeuttaa elämääni.." :S Ei ssaa itkeä sinä taikka minä!!

      Poista
  2. Voi sinua <3 Kiva että on ollut mukavaa töissä! Radiohommat on kyllä niin lepposia :)

    Aika kuluu nopeasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :3 Voi on kyllä!! Vaikka alityövoima niin sanotusti mutta saanpa enempi vastuuta ja tehä vähän jostain mitä ite keksin! Ja kyllä tuo 7viikkoa luultavasti vielä menee:)

      Poista