lauantai 29. syyskuuta 2012

It`s time.

Mä halusin tehdä muutosta mun elämän tyyliin ja ajattelin sen kirjoittaa ihan ylös muistutukseksi itselleni.
Ensiksi huomisesta lähtien minulla jää roskaruoka poies koko työharjottelun ajaksi. Ajattelin sen myös jatkuvan jos onnistun tässä parissa kuukaudessa. Toiseksi olen miettinyt tyylimuutosta. Vaikka en tiedä muodista mitään (eika hiirveesti kiinnosta henk.koht) mutta osaan silti mielestäni katsoja hienoja vaatteita, en vain osaa käyttää kovin erikoisia..Joten ajattelen vihdoin kokeilla jotain aivan uutta kunha vain löytäisin semmoisen. Sekä ajattelin itse kokeilla vaatteiden muokkausta! Tyylini on todella tavallinen eikä hirveän poikkeava mihinkää suuntaa ja olen kyllästynyt siihen. Haluaisin vihdoinkin löytäää sen oman tyylin jota olen muokannut nämä vuodet sopivaksi. Hiljaa hyvä tulee.
Joten toivotaan että ihmeitä voisi tapahtua Iskelmä Rovaniemen yhteydessä. 
Mietin myös motivaation itselleni ja ajattelin ottaa tatuoinnin jos onnistun. Katsellaan siis.
Huomenna kotiin ja son sitten heijheij Tornio joksikin aikaa.. I will miss people here.

2 kommenttia: