torstai 1. marraskuuta 2012

Jos joku viisas ihminen kertoisi minulle.

WÄYYYYY! On ollut ongelmia vähän inspiraation ja motivaation kanssa... Salilta olen jättäytynyt poies ja tyytynyt syömiseen, sekä töissä teen kyllä työni mutta se into ja voima mikä oli alussa on hiipunut, ja Rovaniemeltä ei oikein löydy paikkaa minulle.. Ainoa mikä on ollu tositosi mukavaa että ystäväni Maijan kanssa olen nyt viettänyt päiviä! Antisosiaalisuus on myös pahasta. Toivon kuitenkin että ensi viikolla kun pääsen näkemään ja käymään Torniossa, saisin intoni takaisin loppu työharjotteluajaksi. Olen myös tuhlannut rahaa vähän koruihin ja turhiin juttuihin....:S Säästäminenki ois kova juttu.
Ongelmana ja murheena on ollut myös että en tiedä yhtään minne aijon lähteä tai edes mitä lähteä opiskelemaan...! Toivoisin että voisin jutella jonku viisaan ihmisen kanssa joka kertoisi mitä teen ja minne menen.Haluaisin ehkä jatkaa tällä kulttuurialalla mutta sosiaalialakin kiinnostaisi. Selailin tänään nettiä ja lueskelin joitain opiskelu vaihtoehtoja ja löysin jopa yhden tosi mielekkään alan! Kulttuuriohjaaja, voisin yhdistää sekä media-alan että sosiaalialan! Kuinka monipuolinen vaihtoehto työskennellä ja auttaa ihmisiä sekä pääsisi näyttämään muille kulttuurin hienoutta samalla! MUTTA ainoa tässä on se etten löytäny yhtäkään opiskelu paikkaa Keski-Suomea lähempää.. Ois kyllä Helsingissä, Turussa, Hämeessä, Kuopiossa ja jossain muissa kaukana olevissa.. Siinä meni ehkä sekin.. Sen tiedän etten olisi välttämättä valmis "hylkäämään" tuttuja ja ystäviä ja sukulaisia täältä, sekä se etten usko kaukosuhteisiin kovin vahvasti niin olisi aika kova isku minulle.... :(( Yksin eläminen todella kaukana tutusta ja turvallisesta pelottaa joten en ole valmis lähtemään sinne todellakaan yksin, vielä.

Tämän tähden tarvisin jonkun viisaan sanoja kertomaan, mitä minä teen tulevaisuudelleni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti