tiistai 20. marraskuuta 2012

Hhhoij..


Enpähän oo tännekkään ilmoitellut itsestäni, koska olen ollut tässä pari viikkoa taaksepäin Tornio vierailulla!!:) Oltiin pari päivää Miian kanssa niitten autolla liikenteessä ja oli aivan mahtavat pari päivää! Tuntu vain hassulta kun oli vierailulla eikä jäänyt..  Mutta oli huippu ilta tyttöjen kanssa ja kun sai olla Matin kans myös<3 Siihen jäiki se hauskuus sillä tulin heti siitä kipeäksi flunssaan ja limayskä oli tosi "jees" kans.. Viikon jaksoin kattella ja yritin olla töissä mutta jouduin olemaan poissa... Sitten menin päivystykseen ja epäiltiin pusutautia, sillä minun silmätki turpos kunnolla lähes umpeenki ..::SSS Jouduin ensimmäistä kertaa verikokeisiin yli 10v...Sen takia meinasinkin pyörtyä :----D 
KAIKISTA PAHIN oli se etten päässy siskon kaksoispoikien ristiäisiin nyt viime vklp:(( Olen vielä kummitäti..:( Mutta en uskaltanut lähteä tartuttamaan pikkusia joilla ei ole vastustuskykyä.. Ja kun en tiennyt mikä minua vaivaa.. 

Onneksi oli ihan kivaa toisaalta olla yksin kotona kissojen kanssa. Saunottiin kissojen kanssa, syötiin herkkuja ja nukuttiin pitkään! Tää on vaan minun "hyvää" tuuria, aina oon kipeä kun ois jotain tärkeää. Kerran kun etelään oisin kerrankin päässyt niin ei, koska oksennustauti iski, lapsena oltiin aina veljen kans vuorotellen uudet vuodet  kipeitä, ja muutenki minun tuuri on vaa niin huono monesti tärkeissä asioissa:...:s Keksin siitä itselleni hyvin sipivan tatuoinnin. Se olisi sellainen neliapila missä neljäs terälehti olisi mädäntynyt/pilalla muutenki tai sitte katki ja täynä reikiä:D Se kuvais hienosti mun onnea ja tuuria!
Maanantaina oli arviointi työharjoittelusta sillä viiminen viikko käynnissä, jännitti mutta 3 tuli:) Tänään käytiin taas terveyskeskuksessa ja uudestaan verikoikeisiin ja nielunviljely. Pusutautia ei siis ollut eikä tulehdusta ja kukaan ei oikeastaan tiedä mikä vaivaa minua. Flunssan oireet mutta ei silmien turvotus ja muunkin naaman ja kaulan turvotus ei sovi kuvioon.. Toivottavasti menee ohi ettei tarvi pyöriä ku pullataikina Tornioon sunnuntaina! Harmittaa työn puolesta mutta pistän kyllä oman terveyteni nyt etusijalle. Allergiatestit on seuraavana jonossa sitten joskus..


Odotan kovasti Tornioon paluuta ja Maddia<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti