torstai 29. marraskuuta 2012

- paikassa LKS

 Elikkä tämä pusutauti meni pahammaksi vain.. Yöllä ahisti henkeä kun kurkku oli niiiin tukossa että vaikeutti syljenkin nielemistä. Heräsin monta kertaa ja otin kipulääkettä mikä piti todella väkisin nielasta ja sattu toosi paljon! :( Odotin että äiti tulee yövuorosta että pääsisin käymään taas päivystyksessä. Lähdettiin siinä 9-10 aikoihin päivystykseen (taas kerran) ja lääkäri onneksi ohjas mejät toiseen paikkaan missä oli kurkkuspesialisti ja korvalääkäri, jotka näkivät parhaaksi että jään yöksi sairaalaan. En pystynyt kunnolla puhumaankaan koska oli kurkku aivan tukossa, kaikki oli vaikeaa. Sain käteen tummoisen letkut mistä menee sokerivettä ja lääkettä suoraan suoneen. Täällä sitä on nyt köllötetty tuosta puol 12 asti. Onneksi sain koneeni sillä olisin ollut hukassa jos en olisi saanut seuraa! Ensimmäistä kertaa olen sairaalassa ja aloin tietty itkeen ku hoitaja tuli valmistelemaan jotain.. Noh ei tämä niin paha ole kun söin jätskiä ja katon telkkaria ja lepään. Paljon parempi olokin toisaalta kuin kotona! Nälkä on kova.. Seksikkäät vaatteet sain heti ja olen naistenklinikan synnytysosastopuoella:D Aika hauska kun kaikilla muilla vauvat tai viimeisillään raskaana ja sitten olen minä. Yksin isossa huoneessa, ilman vauvaa tai muitakaan. Taitaa muut luulla teiniäidiksi! Samahan se olisi se muksu tehä ku täällä ollaan, mutta ehkä myöhemmin:)
Tätä minulle kuuluu nyt. Jatkan köllöttelyä ja toivon että saisin ruokaa, Paljon lääkkeitä jotka uuvuttaan mutta eipä kiire mihinkään!
HEIPA JA TURPONALLE KUITTAA

2 kommenttia: